Menghilang..

huh, 2 hari aku menghilang . .
tak post pape entry, jatuh terus pageview kan . .
tapelah, nanti da masuk uni, same la tu . .

takde mood nak menulis la semalam . .
w/pon semalam aku de event ngan member, but tak terasa nak menulis pasal semalam . .
best day, and worst day semalam . .
sampai menangis aku weyh, hah, buduss jerp perangai . .

seriously, aku semakain sensitif sekarang . .
benda kecik ley wat aku menangis, menggedik kan . . =='
betul kata Shila, aku kena lebih relax . .
but, I can't, tak ley control perasaan sendiri . .
kesengalan yang amat membara la seyh kau nie . .

but, lupakan tu semua, things happened right . .
layan videa lagi best kot kan . .
my memories in KMJ, thanks to Nazmi and Muaz . .



awak, maaf saya semakin sensitif.
bosan kan?
=='

Comments

Popular Posts