Alhamdulillah, terima kasih semua. :)

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ




Some of the pictures I took. ;)

Pheew~ Alhamdulillah. Selesai jugak Minggu Perkasa Putra (MPP) untuk sesi 2012/2013. :) Junior junior kali ni semuanya baik baik belaka. Seminggu bersama, macam macam cerita dan kisah yang terjadi. Kalau nak diceritakan pon, memang tak terlayan. Daebakk~!! >< Penat yang berbaloi. Pengalaman yang tak mungkin dapat aku lupakan.

Bermula daripada hari pendaftaran pelajar baru pada 2 September 2012, hinggalah yang penutupnya pada 8 September 2012 di Kolej Kelima. Kesemua pelajar untuk sesi kali ni comel comel dan hensem hensem semuanya. Ahaha, adalah peluang ni nak usha usha ke kan, bhahhaa. XD Jumlah keseluruhan untuk intake kali ni di Kolej Kelima adalah 111 orang. Ramai tak?? Kolej Kelima dengarnya menerima kemasukan yang paling sikit berbanding kolej kolej yang lain. Takpe takpe, yang penting semangat mereka semua ni sangat tinggi. :)

Dengan jumlah dorang yang sedikit ni, mereka dengan beraninya mencabar kolej kolej lain untuk cheers, terutama musuh tradisi kolej kolej di UPM ni, Kolej Sepuluh. Proud of you guys. Aku sebagai fasilitator ni pon, bangga mempunyai junior yang bersemangat seperti mereka. Seronok seronok. XD Aku just dapat upload gambar gambar ni jek. Yang lain semua simpan jek, boleh kan?? Ahaha.

Ni pengalaman first handle bebudak baru untuk aku, and it was superb~!! Dorang ni semua celebrate kitorang best sangat. Tak sangka yang dorang boleh come out with such idea. Dewan tu jadi cantik sangat dorang hias. Lepas ni boleh lah guna khidmat dorang untuk decorate dewan time dinner final year ke kan, ahahah. XD

All in all, 'akak' ucapkan terima kasih bebanyak kat korang. All the best in your study. Jangan asik main jek tau. Ingat, main reason berada di UPM ni adalah untuk belajar. ;) Lepas habis orientasi ni, kalau jumpa time nak pergi atau balik kelas tu, tegur tegur ya. Jangan buat tak nampak atau sombong pulak. Sedih 'akak' ni nanti, ehehe.

Kuliah bermula woi~!!
><

Comments

Post a Comment

Popular Posts