Kecederaan + buku = masyuk. :)


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Dah habis dah minggu kedua, wehee~ Alhamdulillah, semua setakat ni lancar jek. Hehe. Aku ni jek yang tak berapa nak lancar sangat. Baru nak menyembuhkan diri dari kecelakaan kelmarin. Dah tak boleh nak pakai kasut dah sekarang ni. Serius tak best pakai selipar.

Untuk bola tampar aku tak sure dapat join atau tak. Kaki tak berapa nak sembuh lagi nak lari lompat bagai. Berdoa jek semoga sempat. Nasib lah badminton tu macam dah akhir akhir bulan Mac. Memang sempatlah untuk kaki aku ni sembuh dan nak main, hehee~ 

Bulan Mac perupakan bulan yang paling banyak sukan berlangsung. April sikit jek, Mei lagi lah. Haha. Hopefully lah, dalam pada sibuk pasal sukan sukan tu, aku dapat tambah koleksi koleksi buku buku bacaan aku. Bulan 3 ni jek penuh reminder pasal event yang membabitkan hal hal buku. Tak sabaq oi nak tambah koleksi. Ngeee~ XD

Entah bila minat membaca aku ni naik balik. Rasa semacam kalau tak dapat nak membaca. Tapi tulah, membaca bahan ilmiah, buku buku teks aku tak nak, buku pasal cinta, cerpen, triller, misteri, buku ni yang aku minat. Hei, entah pape jek. Buku Fixi baru 2, LejenPress pulak 4 kot, BukuHitamPress baru 1. Haha, wajib tambah lagi ni. Ni semua buku yang ada kat rak dalam bilik kat UPM, tak campur kat rumah, haha. ;) Baucer pon dapat dah. Soo, reminder sudah set, haha. So, lets pray for the best. Aamiin.

Kengkawan, sabar oke.
Apa yang terjadi ada hikmahnya.
Be positive.
;)

Permulaan baru. Bismillah. :)


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bismillah. Bermula sudah oit semester baru. Haha, untuk aku?? Semester 4. Haha, 4 more to go. Yet another long journey to travel. :) May Allah ease my journey till end of it. Aamiin. This sem daftar 5 subjek jek, 15 kredit. Cukup setakat ni, lebih lebih nanti aku jugak yang merana. Haha. XD


All the best mate. Coursemate, classmate, and macam macam mate lagi lah kan, hehe. Semoga kita dapat mempertingkatkan lagi ilmu didada. Untuk kegunaan & kesenangan di dunia mahupun di akhirat. In shaa Allah. :) Hoping that all the responsibilities will be done sincerely & successfully. Aamiin. Usaha kena ada. Wajib kuatkan diri melawan dugaan sepanjang bergelar mahasiswa ni. Cewah, semangat terlebih pulak. XD

Oke oke, stop merapu. Nah aku selitkan sikit muka aku yang tak berapa nak lawa ni, hehe. Nak jugak tu kan, ceh. --" Bukan apa, saje nak buat syarat untuk permulaan semester baru ni, hehe. Latest picture taken ni tau. Ohoo, aku sudah semakin berisi sepanjang cuti ni. Cis. Kena diet lepas ni untuk menurunkan berat badan. Diet yang sihat. ;)


p/s : Subjek kira kira, kalkulus lagi. Serius aku lemah. Hwaiting kechek~!! ;)
*psttt~ Amik bahasa Arab jugak. Cuba benda baru. Semoga berjaya mates~!!

Missing my family so much.
:'(

Terima kasih. :)


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Alhamdulillah.
Syukur atas segala nikmat dariMu Ya Allah.
Syukur kerana masih bernafas hingga ke hari ini.
Syukur atas segalanya.
Syukur atas pemberianMu selama 21 tahun diri ini bernafas.
Terima kasih Ya Rabb.

Alhamdulillah.
Syukur kerana masih punya keluarga yang lengkap.
Yang sentiasa memberi sokongan.
Yang sentiasa memberi panduan.
Yang sentiasa menyayangi.
Yang sentiasa menerima diri seadanya.
Ayah, mak, angah, kak lang, Amal.
Alhamdulillah.

Alhamdulillah.
Syukur mempunyai rakan.
Syukur mempunyai teman.
Syukur mempunyai sahabat.
Yang menyayangi, memahami, dan
sentiasa berada disisi diri yang serba kurang ini.

Terima kasih.

Selamat Hari Lahir Angah.
Aku sayang kau.
All the best in your life.
;)

Pintu Masuk Syaitan


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hoping that I can be strong.
Aamiin. ;)