Permulaan baru. Bismillah. :)

3:11 AM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bismillah. Bermula sudah oit semester baru. Haha, untuk aku?? Semester 4. Haha, 4 more to go. Yet another long journey to travel. :) May Allah ease my journey till end of it. Aamiin. This sem daftar 5 subjek jek, 15 kredit. Cukup setakat ni, lebih lebih nanti aku jugak yang merana. Haha. XD


All the best mate. Coursemate, classmate, and macam macam mate lagi lah kan, hehe. Semoga kita dapat mempertingkatkan lagi ilmu didada. Untuk kegunaan & kesenangan di dunia mahupun di akhirat. In shaa Allah. :) Hoping that all the responsibilities will be done sincerely & successfully. Aamiin. Usaha kena ada. Wajib kuatkan diri melawan dugaan sepanjang bergelar mahasiswa ni. Cewah, semangat terlebih pulak. XD

Oke oke, stop merapu. Nah aku selitkan sikit muka aku yang tak berapa nak lawa ni, hehe. Nak jugak tu kan, ceh. --" Bukan apa, saje nak buat syarat untuk permulaan semester baru ni, hehe. Latest picture taken ni tau. Ohoo, aku sudah semakin berisi sepanjang cuti ni. Cis. Kena diet lepas ni untuk menurunkan berat badan. Diet yang sihat. ;)


p/s : Subjek kira kira, kalkulus lagi. Serius aku lemah. Hwaiting kechek~!! ;)
*psttt~ Amik bahasa Arab jugak. Cuba benda baru. Semoga berjaya mates~!!

Missing my family so much.
:'(

You Might Also Like

4 comments