Suka hati, gembira riang. XD

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
Alhamdulillah, selesai KAMI 5th. Lambat sikit updatenya. Habis Ahad lepas lagi, hihi. XD Pemenang keseluruhan untuk KAMI 5th kali ni Kampung Bahulu Bangkit (kg4). Tahniah korang~!! >< Jealous aku. Kampung aku dapat 3rd place aje(kg2 - Kampung Rendang Tok). 2nd Kampung Semperit Menjerit (kg1) lastly Kampung Rendang Gamat(kg3).

Selama tempoh KAMI 5th ni, macam macam aktiviti yang dijalankan, macam poster yang kat post aku sebelum ni. Meriah wa cakap lu, especially bila time sukan, sukan rakyat dan rewang. :) Ramai ramai turun untuk meriahkan semua event yang ada masa KAMI 5th ni. Hmm, semua lah meriah, senang, hihi.

Banyak cabaran dan dugaan yang aku dengan geng geng MTM hadapi semasa KAMI 5th ni berlangsung. Tapi dengan cabaran dan dugaan tulah kitorang akhirnya berjaya menjayakan KAMI 5th ni, alhamdulillah. Haha, daripada tu jugak kitorang belajar macam macam perkara. Yup, banyak sangat. Tersirat dan tersurat. :)

KAMI 5th ni untuk merapatkan hubungan antara pelajar junior dan senior supaya bertambah erat lagi harmoni, cewaah. Hehe, serius ni, betul. Seronok bila semua main dan buat kerja sesama. Mana mana yang tak dapat nak join selalu tu takpe lah, ada kelas la tu. Yang penting malam penutup ramai orang, hehe.

Ni pon baru lepas buat postmortem sikit dengan ajk ajk. :) Mana yang baik, kita amik buat teladan. Yang buruk buruk kita buat iktibar dan sempadan serta penambahbaikan untuk kesenangan masa akan datang ya. Harapnya semua terbina berkekalan. Aamiin~

Thanks for the surprise visit.
It makes my day.
><

Comments

Post a Comment

Popular Posts