Zero topic.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Feels to write but I don't even know what to write. Holidays gonna end soon. Cepat betul masa berlalu kan? Tup tup dah nak masuk sem baru dah ha. Alahaii, mentally not ready yet. Padahal dah masuk sem ke-6 dah ni. Pfft. Apa pon tak bolehh~ -..-

Latihan industri. Macam tak cayo yo den ha. Tak lama jek lagi, sem7 dah start intern. Even cuti ni pon ada company dah buat phone interview, but sadly tak dapat kat company tu. Yang first choice aku pulak tu. Sedih~ Takpelah, bukan rezeki aku kat situ. Chill sudah. Mwehehe. Adalah hikmahnya tu. Company lain ada lagi, hehe. ;)

Result. Haha, ni satu lagi kes. Entah apa lah result aku sem lepas tu. Memasing dah check yang unofficial punya. Aku malas dah nak check. Tunggu yang official, sikit hari je lagi, haha. Moga cemerlang hendaknya, amin~

Hah, aku stop sini je memandangkan idea aku pon dah tak ada ni. Salam~ :)

Tahniah Abg Iwan & Kak Maria.
Moga dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat.

Comments

Popular Posts