Muchas gracias!


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai hai! Sekian lama tak menulis, rasa pelik jek pulak. Hehe, maaf maaf. Entah kenapa rasa malas je setiap kali nak update blog ni. Bukan takde cerita, ada. Tapi entah. Haha. Sekarang dah berbulan bulan baru lah nak throwback kononnya. Haiyaa. Bukan apa, takut nanti kalau lama sangat, aku yang terlupa. Then  bila tanya, tak tahu nak jawab. Melopong yolahh. Hehee.

Kali ni just nak throwback pasal early surprise birthday celebration aku bulan lepas. Haa, nampak tak tahap kelambatan nak update tu. Dah sebulan kot berlalu~

14 Februari 2015






Actually tak expect langsung pon sebenarnya. Sebabnya, weekend tu memang aku plan nak gi tidur rumah Shila. Malam sabtu tu, Shila ajak keluar makan Marrybrown. Memang aku ingat gi makan saje lah kan. Tengah sedap makan, datang pulak orang bawak kek. Terharu! Shila kata, ni semua plan si DIA. Lagi aku terkejut. 

Aku tahu memang dia nak celebrate, tapi tak tahu pulak dia dok plan dengan Shila. Bak kata Shila, memang seminggu tu, tak aman hidup, DIA dok kacau. Hahaaa, okay yang tu aku mintak maap naa~ Again, thanks so much for that night and for the gift. Me love it!! Me love you guys!!

Comments

Popular Posts