Setelah sekian lama..

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Waaaaaa~!! Gilak seyh. Kenapa semuanya tak kena jek sekarang. Segala-galanya kusut. Adeh, penat aku. Macam-macam hal yang jadi 2, 3 hari nie. Yeke 2, 3 hari wei??? Ntah la, aku rasa macam dah berzaman jek. Semuanya nak berlaku dalam pada masa yang sama. SETEGHESSSS~!!! -..-"

Hah, nie pon satu hal. Dalam bulan nie je, 3 event nak berlangsung ; Family Day Kembara, Project Baksis, Dinner kolej. Dah tu, aku pulak AJK untuk ketiga-tiga event uh. Gila bapak, kerja aku bertambah, semua menimbun. Awak dah le tade skill nak manage masa nieh. Memang FAIL lah kan. Huru hara jek hari-hari aku sekarang nie. Semuanya disebabkan ketidakpandaian aku untuk mengurus masa dengan baik plus kepala otak aku dah rasa macam agak biol sikit, haha.

Gara-gara tak cukup tidur, performance aku drop. Bila turun petang main ragbi, time passing bola, kelaut perginya. -.- Belum nak tangkap bola lagi tu. Itu dah maam haram jek seyh. Nasib baik le dorang nie semua baik. Siap support aku, bagi semangat semua. Bila penat, dorang bagi aku rehat, jangan push untuk main. Kang tak memasal jek aku rebah, dah menyusahkan dorang kan. Haih, ape la aku nie. Memang kerja nak menyusahkan orang jek tau/

Sekarang nie, dok update blog kul 3 pagi. Ya, sekarang dah pukul 3 pagi. Aku baru jek pas wat design untuk deko dinner nanti. Erghhh, mara pedih jek rasa nie kot. Dak lain semua dah naik bilik, ngantuk kan. Aku nie je tade bilik. Oke aku tipu. Aku malas nak naik sebenarnya. Tak rasa nak naik pon. Macam nak stay lagi kat kolegiat nie. Nasib baik le ada lagi manusia lain. Kalau tak, memang aku cabut jugak. XD

Sekarang boleh dikatakan setiap malam, aku akan ada meeting. Macam lalalaaa~ Lepas je isya' daj turun kolegiat nie. Minggu lepas kot, kolegiat nie dah jadi bilik nombor 2 aku. Stay up, duduk buat kerja sampai subuh. After that, baru la balikbilik, TIDUR. Bila bangun, jadi bangang lah kan. Dengan mata tak bermaya nya, tudung bersepahnya. Muka?? Haha, lagi lah macam haram. Muka mintak pelempang jek aku rasa muka aku.

Eheh, sekarang sekat twitter dok sibuk tweet pasal all of the memories kat KMJ dulu. Waaa, sumpah rindu weyh~!! Habis semua tweet dak2 nie aku retweet. :) Bantai la labu. Rindu punya pasal. Lantak la, 1 hari nie, nak tweet pasal KMJ memories, boleh?? Pengalaman pahit manis aku pertama kali duduk jauh dari rumah. Yela, aku bukan budak asrama, budak sekolah biasa aje. Bila nak cope ngan suasan duduk asrama nie, haha terkenang semuanya lah kan.

Adeh, panjang pulak entry aku kali nie. Haha, balas dendam dah berapa hari tak update nie kan, hikhik. ;) Maaf ya readers semua. Hope korang tak kisah ya apa yang aku tulis and luahkan nie. Just nak kurangkan sikit rasa rension kat kepala otak aku nie, weeee~

p/s : Isnin nanti last paper untuk test 2. Wish me luck guys. ><

Awak.
Macam tau tau jek saya pon rindu.
;)

Comments

  1. hehee
    sabar jeee
    tula namanye cubaan
    hee :D

    ReplyDelete
  2. miss bumbum : Yeah, love being one of KMJ-ians. ;)

    ReplyDelete
  3. Yela, panjang dan BANYAK TYPO.
    Nampak sangat mengantuknya.

    ReplyDelete
  4. Cik Nurul Iqa : Haha, tengok jam la pulak kan, hakhak. Typo tu biasalah Tipan oi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts