Test oh test.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Minggu test~!! Ahaa, seronok kan bila tak study jawab test. Pfftt. --" Oke, aku merepek. Unutk makluman, 2 minggu ni minggu test. Haha, apa lagi kan. Memasing dok menelaah nota nota yang ada. ALhamdulillah, aku dah lepas 3 test last week. Human Computer Interaction (HCI), Bahasa Arab I dan jugak Calculus. Lega gila bak hang~ Sampai kan geng aku pi me'release'kan tension dekat Times Square hari tu, hehe. ^^

With my Adek Kina yang dah setahun tak jumpa. :') Congrats on your SPM results.
Minggu ni pulak, 1 paper jek, Software Verification & Validation (V&V). Hari Rabu nanti. Wish me luck guys. :) Minggu depan lagi satu, paper Operating System pulak (1 April). Nasib baik lah subjek Pengucapan Awam takde test, mwahaha. Lega daj part tu. Kurang satu paper test 1. :p *joget joget keriangan*

Masa post yang ni kan aku kata nak main badminton kan, tapi sedih sebab tak dapat. Bukan apa, aku tak dapat nak datang latihan, plus bila dah tak datang tu segan pulak nak main. Tah pape kan aku?? Hmm, takpelah, bagi can kat bebudak lain nak main pulak, hehe. :) Tahun depan masih ada kan. Boleh cuba lagi, weee~ Ada sebab musababnya lah sikit kenapa aku tak dapat nak hadirkan diri untuk latihan, maaf sesangat ye kengkawan. By the way, tahniah untuk korang sebab dapat sampai suku akhir. *proud of you guys* ^^

Alhamdulillah, selesai dah sukan sukan untuk bulan Mac. Bakal menyusul nanti sukan bulan April. Phweew, berdoa semoga semua berjalan dengan baik dan takde masalah. Aamiin. :) 

Pertemuan kedua.
6 tahun itu sangat lama.
Mengimbau kenangan.
:')

Comments

Popular Posts