Satu Kosong.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Salam raya! Haha, amacam kutipan duit raya, masyuk?? Dapat lagi ke?? Alhamdulillah. Ada lagi rezeki untuk aku dapat duit raya tahun ni. Hehe. Jangan jealous ya siapa siapa yang tak dpaat tu, hehe. ;)

Dah 10 Syawal dah. Sekejap jek. Yep. Then lepas ni dah nak masuk bulan September. Ohoo! Nak balik UPM dah hohoi. Excited? Nervous? Sad? Well, semua ada. Bercampur campur. Yelah, dah nak masuk kuliah balik kan, mana tak bercampur perasaannya kan.

Dengan nak tinggalkan rumah, bilik,mak, ayah, adik kat rumah ni. Hei. Haha, gaya macam nak tinggalkan lama. Padahal weekend balik jugak kengkadang kan. GEDIK. :p Lama jugak aku tak menulis ni. Since daripada awal bulan aritu kan. Malas plus takde idea nak tulis apa. So, kali ni merepek meraban jek la aku tulis. Huihui.

Nak update pasal aku pergi beraya pon malas tahap maksima. InshaAllah, sebelum aku masuk UPM nanti, aku update, hehe. Kali ni dapat jugak aku beraya dengan kengkawan sekolah aku. Sebelum ni kan aku asik takde je. Berjaya jugak tahun ni. Alhamdulillah. :)

Pray for Syiria.
Pray for Egypt.
Pray for Palestin.
Pray for Ummah.
Jom tembak doa bebanyak.
;)

Comments

Popular Posts