Kuliah oi!!

12:39 AM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Weehuuu! Alhamdulillah. Minggu kuliah dah berlangsung hampir 2 minggu dah pon. So far so good. Semua lecturer pon ok jugak. Sem ni first time kot rasanya ambik paling sikit jam kredit, 15 jek.

Klik untuk tumbesaran ye. ;)

Maaf atas kualiti gambar jadual. So, total subjects taken this semester is 5. The least so far. Yep yep. Biasa amik dalam 18-19 je kan. Bila dah ambik sikit ni, rasa janggal sangat. Yela, gap tu banyak sangat, hihi. Tapi the though part id all the subjects for this semester is THEORETICAL. Bayangkan betapa mengantuknya aku dalam kelas tu bila kena dengar jek apa pensyarah cakap dalam kelas. Uhuui.


Haa, nampak tak kegigihan aku nak bagi clear pasal apa itu THEORETICAL ni kan. Ngahaha. Takpelah. Alhamdulillah untuk jumlah kredit tahun ni, walaupun teori, tapi sikit jek kan. Apa ada hal. Chill je. Macam tak biasa pulak sem sem lepas kan. Yeah. Bismillah untuk minggu minggu yang akan datang. Doakan aku ye. *perasan kejap*

p/s: Oh by the way, congrats to Apis sebab berjaya sambung belajar untuk ijazah. Hehe, tahniah tahniah! All the best untuk pengalaman baru. Zaman degree pulak. ;)

Another new chapter begins.
May Allah ease everything.
Allahumma ameen.
;)

You Might Also Like

7 comments