Selesai sudah. Alhamdulillah.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Alhamdulillah!! Yeah, akhirnya. Habis jugak test 1 sem ni. Ahaa, lamabat betei habisnya. Orang lain dah habis sebelum cuti raya haji haritu lagi kot. Takpe lah, janji test 1 dah settle, ngehehe. :)

So far so good lah jugak. Walaupun ada je jugak yang aku rasa payah nak jawab especially Software Architecture punya paper. Bila study memang rasa tak masuk apa. Tapi dah selesai jawab tu kira bersyukur jugak lah kan, ahah.

Takde idea sebenarnya nak tulis apa, so saje je lah nak kongsikan pasal test 1 ni. Gedik much kan? Ceh. Kebajetan yang membara sungguh. Lantak lantak lah. Dah aku memang nak menulis, nak buat guane kan? Yang penting aku tulis untuk aku sendiri. Ada yang sudi baca tu, alhamdulillah syukran. ^^

Hmm, tak lama dah nak cuti midsem. Rasa baru jek haritu cuti, ni dah cuti lagi. Hehe. Untung cuti raya haji beza dengan cuti midsem ni. Yelah, member aku ada yang sekali harung cuti midsem dorang, cuti raya haji haritu. Hehe, gasaklah. Yang penting cuti tu ada. Kan kan kan? Hee.

Enjoying my life.
My single life.
Totally.
Alhamdulillah Rabb.
:')

Comments

Popular Posts