Wanna have fun?

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Hai peeps~! Jom sambung cerita lagi nak? Hmmm, disebabkan dalam sebulan lebih aku tak menaip nie kan, rasa janggal nak menaip tu still ade lagi seyh, lalala~ ><
  
Aku tak cerita lagi kan yang aku masuk Minggu Perkasa Putra(MTP). Perghh, memang terbaik wa cakap luu~ Setiap tahun memang ade. Kali nie kolej aku (K5) bergabung dengan K6. Tema tahun nie Tunku Abdul Rahman. Aku pulak masuk tarian. Seriously memang best sangatsangat dapat join. Tak sangka pon dapat join sebenarnya, banyak saingan kot time audition.

Such an awesome memories~! Walaupon de jugak kekurangannya and ‘things’ yang tak seronoknya, but still aku enjoy seyh. ^^ Tak macam tahuntahun sebelum nie, tahun nie bukan rezki kitorang untuk menang. Takpe lah, Kak Mira cakap at least kitorang dah buat sehabis baik malam tu.

     Lepas MTP, Minggu Kami 5th pulak. Haha, yang nie aktiviti anjuran kolej. Sepanjang minggu uh, macammacam aktiviti berlangsung. Ade bukak gerai, main bola jaring, futsal, sukan rakyat, bola ring, 5th Got Talent, rewang, Raya Di 5th. Memang seronok sangat. Minggu tu, senior and junior saling membantu, even felo pon turun padang gak weyh. Well, kata FAMILY kan, memang terbaik lah semua~! 

     Hmmm, ape lagi yang aku nak tulis nieh??? Ha~! Aku de masuk Sekretariat Sukan & Rekreasi, Sekretariat Kebudayaan & Kesenian(automatikcuzjoinMTP), Kelab Kembara pon aku join gak. But, aku tak amik koko la pulak sem nie, penuh seyh, hukhuk. Kena berebut la sem depan kot, padah lambat daftar. ==’ 

     Oke, enough for now. Pening pulak baca banyakbanyak nanti kan. Dah la berserabut ceritanya, gambar pon langsung tarak. Hehe, lain kali la aku upload, okie? ^^ Till then, papai~

     I’m such a fool.
:(

Comments

Popular Posts