Awesome moments.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Saje nak wat post short stories antara aktiviti2 yang aku join/buat yang aku tak sempat or even malas nak tulis. :p

10-17 Feb 2012.
Kursus Pembangunan Sahsiah Mahasiswa Sesi 2011/2012(KPSM 11/12). Perghh, memang mantap lah kem nie. Aku belajar banyak sangat. Aku ingat nak cerita sikit ape yang aku buat, but maaf lah, all the activities are SECRET. ;)

Btw, thanks kepada semua urusetia, felo yang memberi kepercayaan kat kitorang. :) Sesuai dengan tagline kan, "Perghh, mantap der~!". Semua pengalaman and kenangan yang aku dapat, aku tak akan lupa sampai bila2, insyaAllah. Kawan2, ingat ye, jaga bonding kita keyh, ingat pesan dorang nie baik2.

19 Feb 2012.
Jaga kaunter and kunci untuk pendaftaran budak masuk untuk sem2 nie. Haha, memang seronok la kan, walaupun just jaga gitu2 jek. Yelah, suruh sign, then bagi kunci bilik, done~! >< Best partnya bila buat kerja uh sambil tengok movie, mwahaha, terbaik kan. :p 

3-4th March 2012.
Awesome activities, the best camp ever at Sungai Congkak, haha~! >< Seronok main game ngan PA(Penasihat Akademik), seniors and dak2 aku jugak. Korang memang the best. To seniors, kalau jumpa kat fakulti jangan buat tak kenal pulak eh. ;)

See, nampak kan aku nie pemalas. Gambar semua aku just nak simpan, ingat nak letak jugak, but biasalah aku, malas nak upload. Bukan ape nak tunggu dia upload uh berjanggut. Line kat UPM nie udah le slow nye semacam jek. Papehal pon, terima kasih sudi membaca. ;)

AWAK~!
Thanks babanyak tau.
Saya memang bersalah, thanks again.
;)

Comments

Popular Posts