Big treat. :)

2:53 AM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ





Haha, gambar tak beresolusi tinggi, jadinya blur. Kamera handphone sony walkman je, murah. Maaf lah ye wahai pembacaku sekalian. *bajet ade pembaca je aku ni*

Yep, big treat. Simple yet memorable. Entah apa mimpi si Sidot ngan Kewek entah memalm ni ajak makan luar. Ingat kat padang je, sekali ami kau. Tempat yang ada Burger Bakar Abang Burn tu. Aku ni tahu makan je, nama tempat sorry la nak tahu. :p

Tapi dekat dekat ngan UPM ni je lah. Tak jauh. Tapi aku tak tahu nama tempat je. Nak tanya tadi aku lupa. Dua kereta, 8 orang. Nicekan?? Cantik je 4 orang satu kereta. Haha. Memasing boys yang drive. Yelah, dah dorang berdua je. XD Papehal pon, thanks semua. Sayang korang~!!

Hard to sleep tonight.
:(

You Might Also Like

0 comments