It all started from KPSM...

9:45 PM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ



The Ladies~

The guys~
5 Disember 2013.

Alhamdulillah. Thanks guys. Thanks for the reunion. Terubat jugak kerinduan. Serius. Macam-macam cerita dikongsi. Lama tak berjumpa kan, hehe. Bukan lah tak berjumpa, cuma tak berkesempatan untuk duduk & kongsi cerita bersama. Hee.

Bila dah berkumpul, terimbau lah semua kenangan kenangan yang ada kan? Yep, korang bagi aku pengalaman & kenangan yang tak mungkin aku dapat lupakan, inshaAllah. ;) Susah payah korang menjaga aku yang cerewet ni, aku hargai sangat-sangat. In fact, aku terharu sebab korang sudi melayan kerenah aku yang macam tu. Thanks korang! Maaf jugak sebab dah susahkan korang jugak. Hiks.

Yeah, i know I'm an annoying person, yet you guys still treat me the best you can. For all those treatment that you guys gave to me, thanks a million. Again. I love you guys. Jiddan. Fillah.

p/s: Hal hutang itu serius. Kalau ada, mohon inform. Nanti aku bayar ya. ;)

Che Nah, Adah takde.

You Might Also Like

2 comments