Bergerak dengan aktif !

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Fuhh~! Memang terbaik lah hari ni. Sebab ape? Sebab aku menggerakkan badan aku dengan aktifnya hari ni. :) Actually, aku tade lah buat ape sangat pon, just main badminton, skipping and main catur sekejap. Yang tak menahannya aku main badminton uh tenga2 panas membahang tu, bayangkan lah.

Ni semua adik2 kesayangan aku tulah punya pasal. Gila ape tah nak main badminton kul 3 lebih. Aku pon join jugak la kan keGILAan dorang2 tu, ade. So, turut gila sekali la an. >< Dengan menahan silau nya, lagi lah. Awak tu dah le memang silau, tak sedar diri. =='

Pape pon, aku have gila2 hari nie. Hei adik2, terima kasih bebanyak layan akak korang yang gila akibat kebosanan melampau duduk kat rumah tu, mwehehe. Yeah, korang memang the best lah~! Ade budak comel lagi la aku semangat, weee~ ^^

p/s : Cerita Telekung Buat Mama buat aku menangis !

Eheh, gila happy.
wuhuuu~!
:)

Comments

Post a Comment

Popular Posts