SEGMEN : DREAMS BECOME TRUE.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ahah, terima kasih kepada Saudari Dya kerana tag aku, ehehe. :) Dah tengah kebosanan tahap melampau da nie, aku pon join lah ye, ehehe. Dah tak tau nak wtpe nie, lalalaaa~


Syarat-syaratnya.

  • Follow blog polkadot Iqa Qayra ( wajib )
  • Buat satu entry mengenai segmen ini.Tempek header Iqa Qayra guna gam gajah cap harimau.
  • Apa yg perlu ada dalam entry ? Ceritakan mengenai impian-impian awak semua
  • Entry boleh panjang mahupun pendek.Nak letak gambar pon takpe :)
  • Ceritalah apapun berkaitan impian awak semua. Iqa Qayra tak kisah :)
  • Tag 2 orang bloggers (wajib) : Kak Aien, Paku
  • Tarikh luput : 12 Februari 2012 pada pukul 12 am.

Oke, al-kisah dreams yang hopefully become true oleh Kechikuma.
1st and foremost, aku nak abeskan degree aku, and I wanted a 1st class degree meyh, insyaAllah. :) 2ndly, nak bina kerjaya, kumpul duit sampai la aku rasa mencukupi untuk mendapatkan sebuah rumah and sebijik kereta sendiri. Banglo atau Swift pon ake gak kan, mwahaha. :p Lepas tu, baru aku fikir nak kawin kot, mungkin la. Sebab sekarang pon memang da gatal nak kawin da kan, lalalaaa~ >< Aku nak ke overseas, especially Korea and Japan. Other than that, nak ke Mekah, untuk haji boleh? Bersama parents, kalau berkemampuan lah, kalau tak aku hantar je dorang dulu. :) Lepas kawin aku nak honeymoon yang romantik ngan husband aku. :) Tak kisah kat mana2 pon, wat pape pon, asalkan ROMANTIK ye. Oke, dah kawin mesti nak anak kan? Aku nak 4-5 orang, haha, oke tak ? Bia selang bunga cam sibling aku gak, baru syok~! ^^ Sekian impian yang telah terbina sejak dari zaman persekolahan lagi, except part yg degree tu. InsyaAllah. :)

Budak Tinggi, saya ada something nak gtau awak.
Haih, ape la yang saya nak merepek tu nanti.
Ya Allah, kuatkan hati hambaMu ini.
:)

Comments

  1. dari blog iqa terus lepak. hee. semoga terrrcapai lah sume nye ye. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/02/segmen-dreams-become-true.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts