They'll always in my heart. :)

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah. Selesai sudah Kursua Pembangunan Sahsiah Mahasiswa  (KPSM) sesi 2011/2012 di Ulu Yam @ BUKIT TINGGI tu, ehehe. :) Memang daebak, terbaik wokk~! sesuai ngan taglinenye "Pergh~! Mantap der~!". Sememangnya kursus nie sangat mantap. 

Dengam barisan urusetia yang terbaik, felo pemantau yang hebat and fasi yang sangat prihatin. >< Sesungguhnya aku akan merindui saat-saat yang aku lalui bersama kalian, budak KPSM 11/12. :) Lepas ni jumpa jangan lupa tegur tau, haha. Kang tetiba wat sombong pulak, sedih. :(

Dah habis KPSM, sekarang nak masuk sem 2 lah pulak. Adeh. Cuak pulak rasa kan, lama betul da tinggalkan buku, pelik la nak menulis nie balik. Ahah, result aku untuk yang sem lepas pulak, oke jek. Alhamdulillah, melepasi target aku, memang tak sangka langsung. :)

Walaupun tak dapat dean, but aku tetap bersyukur. Sesuai la dengan apa yang da aku usahakan tu an. :) Yup, memang bersyukur sangat-sangta. Thanks kat kawan-kawan. Tanpa bantuan korang, aku takkan berjaya sampai macam tu sekali aku rasa. Sayang korang lah!

Memang banyak yang nak aku ceritakan, selepas hampir seminggu tak menulis ni kan. But, aku sangat la tak reti nak menyusun ayat. Nanti, bila makin panjang, makin pelik-pelik ayat aku, haih. ==' Pastu meleret and terus merapu.

Yang penting, seminggu yang lepas, aku sangat enjoy, pengalaman join KPSM uh aku tak akan lupa sampai bila-bila. InsyaAllah. Semoga perhubungan kami dak2 KPSM akan berkekalan seperti mana yang ada sekarang. ^^

Selamat kembali ke Banting ye awak!
Thanks for today too.
:)

Comments

Popular Posts