Hello December ! ^^

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai peeps. Its December 1st. Hehehe, waktu aku menulis nie, hujan sedang mencurah-curah kat luar uh. :) Sejuukkk! Tidur nie, memang ta sedar da smapai mlam kang. :p Latihan netball pon kena tangguh gak, hukhuk.

Hihi, Alhamdulillah, dapat gak aku login balik blog aku nieh. Ai, kenapa pulak aku cakap camtu? Sebabnya, sebelum nie, aku nye account disabled kot. -.-" Sedih betul aku, berkobar-kobar nak update. Satgie, login je dapat lak menatang nieh.

I was like, apekah????! Waaaa, nak menangis aku seyh. Bia betul nie kan, adoi. Aku try la, ape yang dia tulis uh. Kira aku tulis ah kat dia, ape yang jadi time account aku disabled uh. Perghh, hoping that everything is gonna be ok. :)

Aku pon check la e-mail aku semalam. Dapat rep from Google bout hal nie. Yess~! Berjaya login semula account aku, hihi. :)

Thanks Google. ^^ Syang lebih la, mwahaha. *gilaGila Hari nie aku kena wat mock interview. Pheww, lega, habis gak. Sekarang focus untuk Oral Presentation pylak, adeh. Video da la tak siap lagi, waaa~! -.-"


oke, entry panjang sikit.
rindu betul main netball.
weeee~
:)

Comments

Popular Posts