Home Sweet Home? :p

2:00 AM

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Haih, kesengalan membara~ Dah nak balik UPM dah pon, baru nak update, lalala~ Kemalasan melanda diri la pulak, weee~ :p

Sabtu pagi balik sini, *umah sampai pulak petang. Lepas tu, terus kua gie pekan, jumpa ngan orang tu pulak, hihihi~ :) Yes~! Finally, dapat gak balik Mr.Mini aku, hihi. Rindu beliau sangatSangat lah. ;) Malam tu, terus layan movie sampai lebam~!

Ahad, means semalam, kua petang ngan member aku, Shila and Ofi. ;) Gerak gie umah Shila dulu, pasti kitorang gie Tesco Bukit Beruntung. Hehe, Shila mau beli aerial untuk tv dalam bilik dia, haha.

Then, lepas da beli barang, balik umah Shila, lepak sana. :) Sambil tu, kitorang tengok cerita, sampai tak sedar jam nak kul 7 dah~! Hoho, terus aku rushing nak balik umah, gila la, dah le gelap aku tak nampak. Mau naya aku bawak kereta gelapgelap uh nanti. :p *sebelumTuSinggahUmahDiaDulu :)

Sekarang dah kul 1.38 pagi, and I'm still not sleeping yet. ==' Perghh, dah la nak gerak pagi kang, tautau kang bangun lambat, balik pon lambat, adeh. Angah pulak tanak anta, sengal jek~ Kua ngan membermember dia.

Awak, awak dan awak.
Saya sayang awak.
:)

You Might Also Like

0 comments