Its just...

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ahaha, kebosanan di dalam bilik. Nak mencari idea apa nak di 'update' dalam blog. Tah pape kan??Aku just nak me'random' je buat post ni, takde idea punya pasal kan. Tapi tangan gatal nak menaip. Ceh. Bukan apa, dah jarang aku update dengan ada apa apa cerita. Kebelakangan ni aku lebih banyak update dengan menggunakan gambar jek. Maklum, tak tahu nak tulis or explain macam mana. Jadinya lebih selesa untuk upload gambar mengenai apa yang aku rasa. Peace. ;)

Sekarang ni pulak, sibuk sibuk nak update, tapi satu apa pon tak boleh pakai, ceh lagi. :p Nak share apa apa pon aku tak tahu nak share apa. Sengal jek, nampak sangat pemalas. Padahal aku rasa banyak jek benda benda yang aku boleh share. Bagi banyak manfaat kat readers. Ini tak, banyak membebel benda benda merepek jek, haiyaa~

Hahh~!! Aku baru jek selesai dengan kuiz kuiz daripada lecturer. Haha, untuk this week lah dah sudah. Next week test 2 untuk kelas database. Rabu lepas test 2 network. Perghh, gila tergamam aku nak menjawab. Apa yang aku baca tu memang banyak masuk, but suddenly jek aku macam blur. Tak tahu nak tulis apa. Sedih kot. Serius. :( Hmm, sekarang ni, tawakal jelah dengan result. Hopefully cukup lah untuk carry mark aku. Aamiin.

Sabtu minggi ni, kelas ganti koko bola tampar, 6 jam kot~!! Haha, nasib baik la awak ni memang minat nak main bola tampar, takde la rasa ralat sangat kan. Dengan buku log satu apa pon aku tak tulis lagi, adoi adoi. --" Dah le nak kena buat presentation lagi tu. Banyak kali sangat dah bertangguh, major dah suruh prepare dah untuk present. Ahah. XD Semoga semua berjalan lancar nanti. Hopefully. Aamiin.
p/s: Dengarnya Israel sudah membuat genjatan senjata. Alhamdulilah. ;)
Yok puasa sempena Hari Asyura.
Jom puasa 9 & 10 Muharram.
;)

Comments

Popular Posts