SSDfluffylovely


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
Hei hei korang, apa bikin?? Ada baikkah?? Saje merepek di pagi hari kejap. Dalam proses menyiapkan report last projek untuk semester 3 ni, hukhuk. Serius penat + nagntuk~!! Bayangkan, dah berapa hari straight aku tidur lewat. Ada jugak yang tak tidur kot, hukhuk. --"
Oke oke, melalut dah ni. Sebenarnya aku update ni nak tolong promote sikit pasal page SSDfluffylovely ni. Hehe, mesti korang kepelikan apa benda la page ni kan?? Ahaa, ni lah aku nak stiry kat korang ni, hehe. ;) Sebelum tu, nak tanya sikit, nampak kan gambar kek tu?? Nampak, sila teruskan membaca. Tak nampak alamat p tambah la power spek korang tu, ahax. XD
Sebenarnya page ni member aku yang mintak tolong promotekan. Bukan apa, bisnes untuk kesenangan kami bersama jugak, mwehehe. ;) Pagi ni page yang menyediakan perkhidmatan membeli + menempah kek keju also known as cheese cake. Haa, hambik kau keju. Sedap kot~ Melimpah lagi, hehe.
Serius, aku yang sememangnya penggemar coklat memang excited lah kan, sebab ada jugak kek colat + cheese + sedap~!! Tak pernah lagi rasa sedap gitu. Korang nak rasa jugak?? Mesti nak kann. Tu tengok air liur dah meleleh tu. Ce lap sikit, hehe. :p SO, cepat cepat like page ni oke. Klik link cepat cepat. Klik gambar kek tu pon boleh meyh. ;)

Bila dah rasa, korang mesti puas hati gila gilalah, haha. Ni aku cakap berdasarkan pengalaman~ So, jom cepat klik~!! ^^ Selamat mencuba oke.
Hei awak, thanks.
Terharu.
;)

Comments

Post a Comment

Popular Posts