Tomorrow till next weeks.

5:45 PM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hai hai kalian. Sedang buat apa?? Saje nak mengupdate petang petang yang redup ni. Kepala dah tepu dengan segala nota nota yang ada. :p So nak merehatkan sikit kepala otak ni. Bagi keluar sikit apa yang terpendam dalam hati dan jugak dalam kepala otak aku ni, ngeee~ XD

Esok final pon dah start, jadinya aku nak memohon maaf lah kat kalian yang sudi membaca blog aku ni. Kot kot la ada yang terguris terasa hati dengan apa yang tertulis kan, aku minta maaf ya. Sama ada secara sengaja atau pun tak sengaja, hehe. Kang nanti aku nak jawab kertas esok tak berkat pulak kalau kalau ada yang memendam di hati. *cewah perasan betul aku ni* Yelah hati orang ni mana kita nak tahu ye dak??

Buat kengkawan sekelas, mintak halal atas apa yang korang dah beri tunjuk ajar kat aku. Minta maaf jugak atas kelakuan aku sepanjang kita sesama ke kelas untuk sem ni eh. Mana yang terlepas bicara, terketuk, terpukul ke kan, mintak maaf bebanyak. :) Aku tak sengaja. Mungkin jugak aku sengaja. Haha, maaf maaf. Kepada rakan rakan MTM & kolej, mintak maaf andai sepanjang tempoh kita bekerja bersama ni, ada yang lacking and tak membantu kalian. Andai apa yang dilakukan tu tak dapat nak puaskan hati kalian, andai ada yang terasa dengan apa yang aku buat, aku minta maaf oke. ;) I'll do my best every time I work with you guys.

All the best untuk final. Jangan pernah berputus asa. Setiap usaha yang kita lakukan in shaa Allah akan ada hasilnya. Cuma apa yang membezakan hasil kita adalah tahap usaha kita tu. "Do the best, not try the best." Pesanan daripada lecturer aku masa KMJ dulu. I always keep that in mind. Always. :)

p/s: Jangan lupa baca bismillah serta doa oke. ;)

Dia tetap mendoakanku.
Terima kasih bebanyak.
:')

You Might Also Like

2 comments