And the holidays is over...


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Cak~!! Oke itu sengal. --" Hmm, sekejap je cuti habis dah. Esok sudah mahu pulang ke UPM. Isnin pulak kuliah plus hantar segala assingment. Uhuu~ Rasa macam cuti ni aku dok ngadap laptop aku ni jek, almost 24 hours. Sebabnya? Haha, that's the interesting part is.

Sebab pertama, membuat assignment lah, apa lagi kan. Nak nak pulak individual assignment HCI tu kena hantar through online system, TurnItIn. First time jugak seyh guna menatang ni. Siap boleh check lagi percentage of plagiary dalam assignment yang aku buat tu. Tu baru yang individual punya. Nasib lah yang assignment grouping tak kena macam tu.


Sebab kedua, mencari scientific reference untuk projek HCi kitorang tu. Ni serius hampa. Beriya nak cari bagai tapi kitorang punya interface pon tak settle lagi, nak cari apa kan? Masalah KELUPAAnN semakin serius. We've got to settle this matter ASAP. If not, we're soooo dead meat. --"

Another reason, aku melayan 9GAG plus buku-buku FIXI aku tuh. Hai, ketagihan melampau tahu. Nak nak bila dah melayan 9GAG tu, tak hengat dunia langsung. Cis. Apa nak jadi entah. Tambah pulak layan buku yang aku beli masa PCC hari tu, lagi lah~ Haha. Perangai tak semenggah betei. Orang siapkan assignment, aku pulak melayan jadah ni. Bukan aku, dah berpinar mata baca segala yang lecturer bagi, so rehatkan kepala otak dengan things that can make my head feel much lighter. HUMORS & FAVORITE BOOKS. ><

Kinda stressful week.
Dear friend, thanks for being there.
Hugs.
:)

Comments

Popular Posts