Mid sem break, wuhuu~!!

10:51 PM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
Pheew~!! Lega semua paper test dah habis. Alhamdulillah. Habis dah sesi bertungkus lumus + tidur bersama nota-nota sekalian. Buat masa ni lah kan. Ahaks. Haha, April dah rupanya. 3 hari dah pon, hehe. Pejam celik pejam celik sekejap jek dah nak cuti mid sem. Tak sabar nak balik oi~!! Serius rindukan rumah, bilik and my lovely bed.


Balik rumah ni, apa lagi. Sesi menghabiskan segala stok-stok buku yang aku rembat masa Putra Cancelor Carnival (PCC) 2013 haritu. yep, aku rembat 9 buku kot. Guna 3 baucer. Wink wink. ;) Masih berbaki lagi 4 buku kot untuk dibaca. Ngee~ XD Nak cari masa yang sesuai.


Aku jenis nak membaca biar takde gangguan, baru feel dia mantop. Hiks. Nak nak jenis yang blur macam aku ni lagilah, ayat kalau pelik jek aku dah tak paham. Thats why I need a time, where I can read those books without any disturbance. :) Alhamdulillah, koleksi buku sudah bertambah. I'm lovin it. 너무 좋아~!!

Bila hati semakin tenang,
ALHAMDULILLAH.
:)

You Might Also Like

0 comments