Happy. Alhamdulillah.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Awak, ye awak. Thanks for today. Thanks a lot. :')

Alhamdulillah. Hari pertama selepas pulang ke rumah is celebrated. Gembira. Enjoyed. Super duper fun. Thanks a lot Ya Allah. Syukran. :) Together we are awesome~!! Love you mucho. Nomu Nomu saranghae. 

Budak Tinggi, ya awak. Kenapa awak semakin tinggi..?? Ke saya yang semakin pendek..?? Erghh, seriously terasa sangat pendek standing by you're side. --" But, syukur dengan kekurangan yang Allah berikan ni, banyak kelebihan yang terselit. Alhamdulillah. Awak toksah nak jealous okey~ Weerkkk~!! :p

Makang with le familia. ><

Oh my dear lovely family, seriously freakingly missing you guys so much~!! Allah jek yang tak tahu betapa aku rindu nak balik rumah. Kalau aku tak kuat lah kan, entah la. Ahaks. XD But then, it's a relief seing them again. Lepas segala rindu dihati. Rindu dengan suasana bising rumah ni. Rindu. Rindu. Rindu~!! *bilik sudah ber'ac'* Mak, Ayah, Kak Lang & Amal. I love you~!! Mmmuahh~!! Oh, and Angah jugak. ;)

p/s: Angah balik bila aku sudah pulang ke UPM. Tak best.  Spoil. -.-

Hei, saya semakin pendek ke??
Konpius.
:|

Comments

Popular Posts