Alhamdulillah. Terima kasih. :)


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Bukan aku sengaja, aku terlupa.
Kesekian kalinya, aku terlupa lagi.
Terlupa lagi, maaf.
Maaf.

Tahun ke-3, alhamdulillah.
Terima kasih pengunjung dan pembaca serta pengikut setia.

Disini aku menarikan jejari untuk meluah.
Disini aku menarikan jejari untuk bercerita.
Disini aku menarikan jejari untuk berkongsi.

Disini aku belajar.
Perihal baru, lama, pelik, biasa.
Perihal hati, cinta, rasa.
Perihal diri.

Alhamdulillah.
Aku dikurniakan oleh Allah pancaindera sempurna.
Aku dikurniakan oleh Allah akal untuk diguna.
Syukran Ya Rabb, syukran.

Jika apa yang dikongsi itu bermanfaat, maka sebarkan lah.
Jika apa yang dikongsi itu melalaikan, maka abaikan lah.
Jika apa yang dikongsi itu berguna, maka amalkan lah.
Semoga yang bermanfaat itu dikongsi bersama.
Semoga yang melalaikan itu dijauhkan.
Semoga yang berguna itu diamalkan.

Yang kurang itu dari aku.
Yang lebih itu dari Allah.
Hati orang lain lain,
maaf andai ada salah dan khilaf.

Alhamdulillah.
Terima kasih.
20 Julai 2010 - present.

Sanah helwah bloggie,
Perihal Kechikuma.
:')

Comments

Popular Posts