Loving the minions~!!


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Wehuu~!! Alhamdulillah, berjaya jugak lepas ke panggung melihat aksi aksi this yellow thingy or known as THE MINIONS~!! Gua keluar ngan siblings gua and Paan. Kembar siam si Angah, haha. Seriously they are super duper extra cute, kawaii, and gwiyowo and other words that describe COMEL~ :) Kitorang gi tengok yang midnight punya pasal timing lain semua sold out dah.

Sakit perut gua tengok cerita ni kot. Serius. Semua pasal minions minions ni. Gru ngan anak-anak dia tu jugak la, Edith, Agnes ngann Margo plus Lucy. Hai, happy family betei. Bahagia gua nengoknya. Hiks. ;) Last minute plan kot sebenarnya. Angah baru balik subuh tu. Then gua cadang la tengok wayang dah alang-alang beliau kat rumah ni kan.

Then turns out malam tu jek chance nak keluar tengok movie sebab hari lain tak boleh. Angah nak buat kerja dia and adik-adik aku yang lain ada aktiviti sekolah. Especially si Amal tu. Atlit sekolah dah sekarang kan, manjang sibuk je. Pagi ni dia tournament boling padang. Apa nama entah tempat tu, ahaa~ Semoga berjaya wahai adikku. *wink wink*

Me love me siblings.
:)

Comments

  1. wahhhh. mana aci kechik dah tengok TT_____________TT dekat tgv rawang eh ? harga tiket dia berapa eh ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah, hihi. Jangan jealous eh~ :p Yup, tgv rawang je la mampu. Tiket RM11.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts