Padan Muka Kau~!

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Annyeong~! Hmmm ah sudah, nape pulak da padan muka nie kan. Ehehe, well,sendiri buat sendiri tanggung la kan. Natijah dari perbuatan sendiri, terima aje. ><

Aku pon tatau cane la kan, but aku disahkan oleh doktor kena gastrik semalam. Ahaha, pelik jugak aku, macam mane pulak aku ley kena? Aku tade la tinggal makan kot?

Hmmm, so kira terjawab gak la sakit perut aku yang dekat seminggu aritu. Aku fikir sakit biasa je, tapi lepas da kena paksa oleh Paku untuk gie PKU, baru la gie check, and begitulah resultnya. :p

Amacam, puas hati kau dah? Buat lagi perangai degil tak sudah kau tu, akn dah mendapat dah. Kurangkan la degil aku tu ATIQAH oi. Tak larat da rasanya. ==' *sesiMonologSendiri

Okeh, sambung wat keje la sikit, nanti aku update lagi. Papai~! ^^

Still sakit perut.
:(

Comments

Popular Posts