Have a blast~!!

1:15 AM

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ



Dear Nurazreen Ali Badri,
Selamat Ulang Tahun Kelahiran Yang ke-20 tahun~!!!
Haha, sumpah rindu kau tahu tak.
Berzaman dah tak jumpa kau kan.
Bila lagi nak lepak bersama ni ha ??
Ni jek gambar aku ngan kau sesama yang aku jumpa.
Lain aku tak jumpa pulak.
Haha, punya lama tak jumpa tu kan, gambar lama lah aku taruk.
Haha, maaf lah tiada hadiah disediakan ya.
Mwehehe, lain tahun boleh ??

May Allah bless you.
All the best in your study.
Semoga sukses selalu.
Aku sayang kau.
Aku rindu kau.

Kawan kau yang kiut,
Abot.
;)

You Might Also Like

4 comments

  1. Tenkiu dear.... Tenkiu so much... Tau xpe... Rndu yg tramat sgt2x... Bile laa kite nk lpak2x same2x, gossipping, mandi sungai same2... The only wish right now is having a happy moment with all of our frens,n want to make a very2x beautiful moment 2gether.. Tenkiu again... Love u abot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, demm right. I miss how we used to spend our time together.
      Entah bila dapat kumpul lagi ramai ramai macam dulu.
      Sumpah aku rindu korang.

      Delete
    2. tau xpe.... mmg rndu giler..... hurmmmmmm kalo bukn skang la kite nk jmpe, nnt2x msti agi sush nk cari mase tuk lpak same22x..... ko xleyh balek upm lmbat cket ke???

      Delete
    3. Tahu takpe kannn~
      Hmm, kalau boleh, aku nak balik lepas raya, haha.
      Tapi tulah, sebab ada kerja nak settle, kena la balik awal.

      Delete