Super thanks. :)

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sorry. Gambar buruk aje yang ado kat hp aku. ;)

Terima kasih yang teramat sangat sebab spend time raya ngan aku. Haha, tak sangaka dapat jugak kan. Dalam pada dok kejar masa tu, aku seronok. Sebab dapat jugak jumpa dan beraya dengan korang semua. Alhamdulillah, lepas rindu aku kat korang~!! Jumpa jek dah bukak macam macam cerita kan. Excited lah katekan ye tak, haha. :)

Serius aku tak sangka dapat beraya dengan korang. Termasuk depa semua yang lain tu. Ingat kot tak sempat jumpa. Alhamdulillah, ada jugak rezeki aku nak jumpa kalian semua. Cuma ada jugak la rumah rumah yang aku tak dapat nak join sebab aku nak gerak balik UPM dah.

Papehal pon, aku happy. Walaupun sekejap, aku hargai sangat sangat. Thanks again. :) Sayang korang ketat ketat tau. Sayang sampai akhir hayat. Lepas ni, semua masuk U masing masing dah. Semua jauh jauh dah. Bila cuti jek la dapat kumpul. Lain kali kita together gether lagi ya, hihi. ;) Jangan lupa upload gambar yang korang snap tu. Boleh lah aku simpan nanti buat kenangan. Next raya, kalau ada jodoh dan rezeki lebih, raya sesama lagi ya? Aamiin. :)


The worst become the best.
En.Bintang, thanks too for  the day.
Thought that we could never make it.
;)

Comments

Popular Posts