Kenangan itu.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Hai hai peeps. Just wanna write some ramdom stuff here. Kind of boring lah these days. :p Tangan pulak dok gatal je nak menaip, tapi tak tahu apa yang nak ditaipkan, hehe. XD Saje nak melayan feeling kejap ni, ahah.

Kalau di ikutkan aku nak buat post 3 hari lepas. Tapi disebabkan aku balik kampung, tertangguh la niat nak buat post tu. Bukan nak post apa pon, so aku pon takde kisah sangat. Just nak feeling feeling pasal someone yang aku pernah kenal dulu. Sepatutnya hari ulangtahun kelahiran dia kelmarin tu, but dia dah takde pon. :') Yup, Allah lebih sayangkan dia.

Aku mungkin tak rapat sangat dengan dia, tapi dia pernah jadi orang yang aku sayang. Serius aku tak sangka. Hmm, takpe lah, aku cuma sentiasa doakan dia baik baik selalu kat sana tu. Walaupun cuma sekejap, all of the memories will never be forgotten. Al-Fatihah.



Semua seakan kembali.
Segala cerita lama itu.
Segala cerita indah.
Segala cerita khayalan.
Mereka yang pernah aku sayangi.
Tapi aku tetap lega.
Hubungan yang terbiar lama sepi,
terjalin kembali. ^^
Alhamdulillah.
Semoga berkekalan hendaknya perhubungan ini.
Yang baik jadikan tauladan.
Yang buruk jadikan sempadan.
Buang yang keruh, ambil yang jernih.

Tema raya tahun ni KELABU hoi.
><

Comments

Popular Posts