Segmen : Running Man L.o.v.e.R by FafaRamlan

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Meh nak relax relax kejap. Running Man punya pasal la aku join segmen ni. Serius aku suka. Time blogwalking tadi terjumpa pulak segmen ni. Nampak macam menarik, apa lagi, jom join ramai ramai. :) Tekan jek banner tu tau tau, ehehee.

1. Siapakah peserta Running Man yang paling anda minati ? Why ??
. Commander Jong Kook  also known as The Sparta-Kook. >< Aku suka gila style dia. Part paling best kalau setiap kali diorang semua kena kejar ngan Jong Kook ni, lari macam tak cukup tanah. Sakit perut aku gelak. Bila dia muncul jek, mesti ada background sound "This is Sparta!". Bila time dia nak buat buat aksi comel (Kookie), lagi lah aku gelak sebab kelakar gila. Comel comel, ahah.

2. Peserta Running Man anda kurang minat ?
. Hmm, kurang minat ya. susah gak ni. Mungkin si Lee Kwang Soo tu kot. Dia suka sangat betray diorang ni dalam game. Geram jek aku tengok. Yeah, I know it's a variety show, tapi perlu ke. Aku admit kekadang dia lawak gila tapi tulah, sebabkan dia suka berpaling tadah, aku tak berapa nak gemar sangat. Haha. Jangan hentam aku ye wahai peminat peminat Gwang Soo sekalian. ;)

3. Siapakah tetamu RM yang paling anda suka ?
. Ohooo, ini semestinya masa Big Bang datang. Episod 84 & 85 kalau tak silap kan. Hehe, aku sememangnya dah peminat Big Bang. Bila mereka ni datang, lagi la semangat aku tengok. Paling sweet moment bila diorang menang kan, ehehe. ^^ Nice battle antara diorang dengan Running Man.

4. Episod RM yang paling best anda pernah tengok ?
. Episod 84 & 85~!! Reason dah mention kat jawapan atas tu tau, mwehehe. :p

5. Macam mana Anda boleh tahu tentang Variety show ini ?
. Kengkawan lah, who else kan. Bestie aku si Shila ngan Asilah tu. Tak silap aku diorang ni yang memula sebut pasal RM ni. At first aku tak berapa nak tengok sangat, sebab aku malas. But bila dah tengok tu, jadi non-stop kot. Mesti tak sabar nak tengok episod episod yang lain pulak. Best, best. ^^

6. Siapakah kpop idol yang anda mahu dia jadi tetamu RM ?
LEE MIN HO ??. Aku suka beliau. :p Sebenarnya aku tak kisah pon sesiapa yang jadi tetamu, aku layan jek, sebab diorang sememangnya dah best, mwehehe. ;)

7. Selalu tengok RM kat TV atau Internet ?
. Internat jerp. Rumah aku tak subscribe channel yang siarkan show ni, hihi. ;)

Tarikh akhir penyertaan : 01/09/2012
Ramadhan semakin dekat dengan pengakhirannya.
Tak lama nanti Syawal pulak menyusul.
;)

Comments

Popular Posts