Eid.

9:12 PM


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Anak-anak serta cucu-cucu Zakaria & Md. Din.

Cucu-cucu Romiah yang ado~ Tak sah tak ber'selfie'. ^^
Alhamdulillah. Dapat jugak beraya walaupun cuti sekejap. Wehuu~!! Hahaa, okay la kan daripada tak dapat raya langsung. Macam tahun lepas, tahun ni ghayo kek Jolobu dulu. Hee.

Meriah kau. Nak nak masa 'sesi' ambil gambar. Sakit perut gelak. Mahu takknya, 4 family berkumpul dari malam raya tu lagi. 3 lagi pulak sampai kemudiannya. Seronok dapat jumpa balik sepupu-sepupu, borak gurau semua. Hah, rindu. Yelah, family aku jauh dari yang lain, dah tu jarang pulak dapat balik. Masa ni je la yang ado kan, hehe.><

Petang tu terus gerak balik Johol pulak. Tu pon dah 4 family dah kumpul sana. Family aku sampai dorang pulak balik dah, so sompek amik gamba pon mano yang ado yo, ahai. Takpo lah, janji ado. Tu pon nasib baik ada jugak yang stay sekali. Kalau tak memang family aku je lah ngan Mak Cu aku.

Petang tu jugak terus raya rumah Pak Long then ziarah kubur arwan uwan ngan atok. Rindu lagi. Takpe lah, yang penting tak lupa doakan mereka, ye tak. ;)

Salam Aidilfitri.
Maaf Zahir Batin.
:)

You Might Also Like

0 comments