Minggu 3.


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Fuh, minggu ni rasa kejap betei. Haha, mentang Selasa cuti kan. Baju pon jadi kurang nak basuh. Mwahahaa. Alhamdulillah for this week. Selesai dah kerja last week. So minggu ni start new stage pulok. Nasib baik yang kali ni punya simple sikit. Senang sikit. Siap buat, tunjuk Sv, approve then finished. :p

Minggu ni aku dah kena setup meeting untuk projek. Fuh, cuak pulok. Pfftt. Koya laa~ Well, dah mula dah la kiranya ni projek untuk aku. Ahaa, bismillah. Moga dipermudahkan semuanya. Amiin. Doakan aku eh korang. Eceh. Nanti aku cerita lagi bila dah start ye?

Minggu ni dah mula biasa dengan jammed pepagi and nak balik kerja. Haha, memula dulu jakun la jugak kan. Yelah, tak pernah merasa sentiasa dalam keadaan jammed. Ni pon pengalaman first awak kerja. Haa, nampak tak. Ni lah jadinya bila orang tak pernah bekerja kan. Tulah bila cuti manjang terperuk je kat rumah tu. Heh. Orang pon terkejut bila jumpa.

Okay dah mula merepek. Nanti aku update lagi. Chioa~! ;)

Semoga dapat cuti.
Nak raya woi!
><

Comments

Popular Posts