Minggu kedua!!


السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ


Fuhh. Another week has passed. Alhamduilillah. Minggu ni jugak kerja bertambah dah sikit-sikit. Well, masih dalam proses belajar kan, so it's okay. :) Oh by the way, minggu ni kitorang dapat geng baru, Chan nama dia. Dia dari UPM jugak, cuma aku jelah tak pernah perasan. Ahah. Sadis.

Haa, minggu ni jugak lah kitorang macam 'offically' diperkenalkan dengan geng Knowledge, IT & Event Services (KITES). Cewah. Ada En. Aizam, abg Ijat, abg Syah, abg Idzaan, abg Azam, abg Bob and abg Bond. Actually sampai sekarang pon aku tatau sama ada nak panggil En. atau abg. Gedik kan?? Nasib baik Chan ado, kalau tak tak tahu la den. Ahaa. Sebenarnya minggu lepas lagi abg Ijat suruh kitorang perkenalkan diri, tapi kitorang kena pergi sendiri jek, so rasa macam awkward teramat sangat. Kang kot ganggu kerja dorang pulak kan. Plus SEGAN kot. Itu sebab utama. Ehee. ><

Geng dorang ni bukan calang-calang weh. Tu si abg Syah tu, dengar cerita result exam gempak-gempak. Straight A's student. Fuh, tak sangka. Perangai pelik-pelik jek, tapi terbaik seyh. Belajar obersi kat US tuu~ Cerita dia jelah yang kitorang selalu dengar sebab abg Ijat selalu promote. Yang lain takdo laei. :p Oh pasal abg Ijat pon ade. Lupa. Tapi tu nanti lah aku cerita, mwahaha. Osah gilo dah den ni ha.

Minggu ni banyak fokus on kerja. Haha, yeke?? Poyo. Takde lah fokus mana, tapi disebabkan ada kerja tu so takde lah aku ngantuk jek pepagi tu. Minggu ni sambung lagi yang minggu lepas punya kerja, buat SDDP. Then abg Ijat check kan, so betulkan balik lah memana yang patut. Lebih kurang gitulah gamaknya aktiviti minggu ni. Konon.

Minggu ni jugak first time dapat berbuka puasa dengan akak housemate. Maklum sebelum ni sorang jek dalam bilik, mwehehee. Alhamdulillah, so far rumah baru ni better than previous one. Akak housemate pon okay jugak. First masuk memang dorang dah suruh buat macam rumah sendiri, nak masak ke pape ke guna jek barang dorang tu. Macam aku ni sama jek cam dorang. Serius segan, maklum la bukan barang kita kan. Ahah. So hopefully sepanjang aku tinggal kat sini dapat lah rapat dengan dorang even aku duduk sekejap jek. InshaAllah. ;)

p/s: Abg Syah tak nyabau hari-hari suruh aku update. Payah jugok  takdo tenet ni.

Keep praying.
:(

Comments

Popular Posts