I'm finally home. ^^

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ
Pic from Tipan. ;)

Kyaaaaa~!! Ehehe, alhamdulillah. Sampai jugak rumah hari ni. :) Selalunya aku naik train KTM dari Serdang sampai la ke KKB. Hari nie, tuka pulak. Naik sampai KL Sentral je, then naik ETS, mwehehe. Thanks to Tipan la gak kan, 1st time naik kot, sungguh aku batak kejap. Lalalala~ :p

Sampai rumah merehatkan badan la kan. :) Then petang ingat mau jumpa ngan beliau tu, tapi kereta pulak mak aku nak guna. Sudahnya, dia yang datang, tapi bukan rumah aku, rumah Is. Selang berapa rumah je pon ngan rumah aku, jalan kaki sampai da. :)

Ye awak, terima kasih. Saya happy jugak dapat jumpa awak. Ha, sempat jugak kan awak buli saya. Baru jek jumpa, dah kena buli, sedih. ==' *sukaSebenarnya Well, dah lama tak kena, mmg rindu. Yeke dah lama, padahal selalu je kena ngan awak, kannn??

Is pulak, congrats on your weds. ;) Serious aku terkejut, nak nikah dah budak ni rupanya. Matimati aku ingat Namie tipu aku aritu. Haha, tak sangka, betul rupanya. Pape pon insyaAllah sok aku datang tengok dia nikah. Nanti aku snap gamba banyakbanyak, bia kacak, hemsem and yang sewaktu dengannya, haha. :p

Jumpa sekejap pon tape.
Serious saya happy.
:)

Comments

Popular Posts