Long gone.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Alhamdulillah. Dapat jugak menulis dalam blog nie kan. Haih, kesian dia lama terbiar ye. Berhabuk terus dah nie, ape la nak jadi ngan aku nie kan, adeh. -.-" Aku rasa setiap minngu untuk sem nie sangat sibuk~! Penat gila.

Makin aktif nampaknya kan?? Tapelah, semuanya untuk kepentingan diri aku jugak. ;) Lepas bola tampar aritu aku main badminton pulak, ehehe. Ingat nak main lepas gian aje, jakgie dorang suruh masuk team K5, jadi wakil.

For the first time jugak la aku main beregu, haha. Seriously sangat best~! Aku dorang pairkan ngan Fatin. Ahah, pasangan kecik dan besar. ;) Oke ape, kitorang menang tau, mwahaha. Memang gandingan yang tak disangka lah gak. Kalau tak tu Fatin main untuk single, hihi.

Balik-balik muka yang sama jugak join sports kat K5 nie, bak kate felo aku sorang nie. And paling best semua sukan dia nie tau, gila terbaik lah kan. Volley dia coach, badminton pon same gak?? Memang taley lari la daripada beliau nieh. Muka dia jek. Tak pon yang sorang lagi tu. Yang nie lagi gila, kerja tak habes nak menganjing orang, adeh. -.-" Ape la punya perangai.

Lepas nie game untuk ragbi sentuh pulak. Latihan pulak asik terganggu je, dah semua sukan aku masuk kan, uhuuu~ Pas cuti nie, latihan lagi serious kot. Kang tak practice payah lah. Habis aku kena nanti. :p Sem depan mungkin main netball again~! Tak sabar.

Oh lupa, sekarang dah nak cuti mid-sem dah pon. Waaa, makin sibuk la aku lepas cuti nie. Ngan kerja HE, SRE, COAL lagi. Wuhuuu, memang terbaiklah cuti kali nie. Tape, tape cuti sem tak lama nanti. Boleh rehat panjang. ><

Awak,terima kasih banyak~!
Maaf le kalu menyusahkan awak.
Sayang awak sentiasa.
;)

Comments

Popular Posts