Mid sem break.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Pheww~! Alhamdulillah, akhirnya aku selamat sampai ke rumah kan. :) Syukur, perjalanan balik tadi lancar jek. Awak, terima kasih jadi peneman sepanjang perjalanan balik tadi. Tade lah terasa lama sangat waktu perjalanan tadi, mwehehehe.

Ahah, dah cuti mid sem nie ingat nak rilek-rilek sikit, but ade keje jugak la seyh. Tape lah, belajarkan, adat lah kerja berlambak-lambak nie kan, uhuuu~ -..- Another thing, aku nye result untuk test. Bila oke, memang unexpected lah kan, yang K.O nie, haih~ Macam ape jek lorh.

Ape la nak jadi ngan kau nie weh?? Sem2 pon same jek, susah kau nanti. Beringat sikit okeh. ;) Hmm, rasanya belum dapat semua result aku uh. InsyaAllah, kalau dah dapat aku share ye. ;) Bajet je aku, bukan ade orang kesah pon, lalalaaa~

Hei budak tinggi.
I'm very grateful and happy.
Thanks~!
:)

Comments

Popular Posts