Mid sem break is over.

السَّلَامُ عَلَيْكُمُوَرَحْمَةُ اللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ

Woot, woot~! Habis dah pon seminggu aku dok terperap kat rumah tu je, ahaha. Ni lah dia kalau budak pemalas, keluar rumah pon payah. Mane la badan tak naik kan, haih. Apa nak jadi tatau la. :p Eheh, kalau keluar rumah pon yang masa mandi sungai uh je la. Itu pon dengan mak and adik-adik aku, eheh. :p

Aku ingat just nak post some of the pictures yang aku snap. Enjoy keyh. ^^ Tak banyak pon ye. Selebihnya dalam camera and ianya bukan berada padaku. :p





Ngancam tak air sungai tu?? Bayangkan, sungai tu la yang bawak adik aku sampai bawah, uhuuu~ -.- Yang gamba last, nasi bersama ayam bakar. Mwahaha, aku yang bakar tuu~ Amacam nampak sedap tak?? Memang la, aku bertambah kot makan. *lapar sebenarnya time tu :p Yang lain pon makan berselera jugak kot. ;) Aktiviti makan berlaku sebelum tragedi Amal tu.

Ber'super saver' with En.Bintang.
><

Comments

Popular Posts