di rumah . . . . .

woot, wooot . .
My Dear tu udah pulang ke kolej dia la meyhh~
plan nak jumpa hari nie langsung terbatal . .
hmm, malam semalam pulak tu dia balik . .
umi yang suruh, tatau lah kenapa awal, hukhuk . .
but, tak kisah la tuu~
dia cakap weekends balik sini balik jugak, nak ambil barang . .
so, boleh juga la kalau nak jumpa tu, hihihi . .
 [eheh, suda la kau, taya nak happy sangat lahh~]
hah, ni lagi 1 hal . .
oh bloggie ku syg, awatnya nie . .
ke internet kt umah aku nie yang sewel kann . .
aku nak bersuka ria menghilangkan duka lara pown tak senang tau tak, haih, menyusahkan aku jerp . .
bukan nak apa sangat pown la kau nie, dengar lagu n tengok movie je pown, kecoh je lebih lahh~
but still, aku geram and bengang lah meyhh~
taya nak buat hal sangatlah . .
even mak aku nak study pown susah . .
online jek, masalah, online jek, masalah . .
siapa tak bengang + bengkek kann, hieshhh . .
bingung, bingung ! ! dasar senget ! !

nak update blog nie pown susah . .
apa lagi nak bukak tumblr aku tu kan, loading tak habis² . .
 erghh, memang annoyed gila lah ngek ! !
kang nak menyial kang, eiii, malas lahh . .
lalala~ [untuk 5 minit...]


hah, apa lagi aku nal tulis nie . .
macam tatau nak tulis apa dah . .
tangan gatal jek nie nak menaip, eh bukan, jari, jari keyhh . .
ohohoo, aku sudah menggila petang² nie . .
nanti² je lah aku sambung menulis .
layan benda lain dulu .
bukan internet sewel nie.

Comments

Popular Posts