penat . . . ???



eyh, eyh, layout baru da meyhh~ ?
ehehe, yang nie simple jek aku wat, tak macam blog nieh . .
 oke tak, oke tak . . ? ? ?
blog tu tak open lagi kat sesape . .
juz untuk aku dulu, saja nak cuba² . .
2 hari, haha, masa yang aku ambil untuk edit blog nie . .
pening sikit ngan HTML yang ada tuu~

blog nieh oke lagi, da bese ngan HTML nye tuu . .
zaman myspace dulu da bese wat . .
sekarang guna blog yang design² nie, tak reti aku, complicated sikit la meyhh . .
pape pown, step by step la kata orang kann . .
aku belajar sikit², tengok la tutorial² yang ada . .
memang sangat² membantu, excited kowt . .
tema 2nd blog nie, warna PURPLE ! !
yup, my favourite colour lahh seyh . .
sebab tu excited lebih sikit, hihi . .
 ada jugak aku masukkan sikit HTML daripada blog nieh dalam blog tu, well, nak bagi seri lagi . .
alhamdulillah menjadi, nasib baik seyhh~
berguna la gak kan kiranya tuu~

nak kena touch up lagi sikit .

Comments

Popular Posts