putus harapan . . .



why so ? ? ? !
uhuhuhu, gara² perhimpunah HARAM yang BERSIH tuh, aku tak dapat nak jumpa My Dear aku tuh, huh ! ! 
tak memasal je seyhh~
dia balik hari nie, tapi stuck lak, jalan sesak . .
hmm, memang tak boleh nak buat apa lah da kan . .

baru lah ingat nak jumpa . .
nak jumpa esok, tah dapat tah tak . .
dia mesti penat punya kan, dok dalam kereta lama² . .
mati² aku ingat dia da sampai umah petang tadi . .
so, plan nak jumpa kat pasar malam jadi lahh . .
alih², dia tak sampai pown lagi . .
hmmm, dia siap call aku, mintak tolong beli kemeja dia . .
maaf la ye sayang, tak dapat nak tolong . .
awak nie datang ngan mak kan, memang tak dapat lahh . .

takde maknenya mak aku tu nak tunggu aku . .
yelah, nak belek² baju lagi . .
jalan² lagi, haih, memang tak la . .
nak berjalan sepanjang pasar malam tu pown tak, nie kan pulak nak teman aku, huhu, harapan je la weii . .
orang ramai kan, mak aku memang ta suka lah nak lalu, bersesak-sesak kat situ . .
[hihi, bese jalan kat kaki lima depan kedai tu, tak ramai lalu]

hmm, memang takde rezeki aku nak jumpa ngan dia lah tuu~
lain yang aku nak, lain pulak yang aku jumpa . .
ramai le yang aku terserempak kat pasar tadi . .
Beto, Apit, and geng² Rasa tulah, ramai nak tulis sini . .

Apit : Najmi mana ??
aku : rumah la kowt . .
[aku tak tau dia tak sampai lagi]
ha, nie lagi 1, Ein sudah SLIM siottt ! !
terkejut gilak aku jumpa dia tadi, gila lain lahh . .
[dia la yang tegur dulu, kalau tak, memang aku tak perasan]
jumpa gak dak² junior aku, means junior SMKAP tu . .
and dorang dah TINGGI ! ! [kau pendek, bantut~]
yup, dorang lah yang tegur gak . .
muka familiar jekk, haih, dah form5 la katakan, makin hensem [aku tipu keyh] . .
SPM dah dorang nie, GOOD LUCK la yerp ! !
hmmm, aku jumpa gak ngan Iswandi and Umarul . .
mereka nie pulak sibuk bertanya sal My Dear tuu~
[Iswandi : bukan ade jumpa My Dear tu ke ? ? ?]
aku pelik seyh, bukannya dorang tak contact, selalu rasanya . .
dah alang² jumpa, aku mintak le tolong dorang ni belikan kemeja Dear aku tu, saja main² lah, bukan serius . .
yang Umarul bole pulak main², "bia ABANG belikan", ngek la kau nie, kepala senget da yee~
taya nak ber'abang'² sangat la ngan aku nieh . .[aku lahir dulu tau]
Is pulak dok kate aku buat alasan, haih . .[pape la Is oi, hahha]

hmm, kejap je gie, pas da beli tu, terus balik . .
then da tengah malam nie, aku pown bukak la blog, meng'update' pape yang patut tu, hahaha . . [entry nie lah]
kesengalan yang membara di situu~
end of the story . . .

tired tak tired sangat la tadi . .

Comments

Popular Posts