Kontot suda rambutnya kan . . .



ehehe, hai awak, assalamu'alaikum . .
ye, awak yang tengah baca entry saya ni la . .
hehehe, saya nak mengedik sikit guna 'saya awak' ni . .
bole ta, bole ta . . . . . ?
[kau da guna pown, tak yah nak bajet tanya² lah meyhh]

ehehe, post meraban + gedik² + mengade pulak hari ni . .
[muntah suda, apesal la ngan aku ni, haih ]
hmmm, rambut sape yang dah kontot tu . .
aku ke ? ?
tettt, salah, salah, haha . .
rambut My Dear tu sebenarnya, hihihi . .
hari ni dia anta gamba kat aku ; nsem + klaka la gak, hehehe . .
[awak jangan marah yee]
lama tak dapat gamba daripada awak da, excited lebih . .
awak salu kekurangan kreditkan, ape nak buat . .
mendapat jugak hari ni, sukasukasuka . .

hari ni rasa lama pulak mesej² ngan awak . .
kite kan da jarang mesej, kadang sehari sekali jek . .
tapi tape, at least awak call saya, hihi . .
awak pown busy kan, ngan kelas awak lagi, assignment . .
saya ni kacau jek kan, apelah saya nie, haha . .
tau nak menyibuk jek, macam hari ni, awak dalam kelas, saya yang terlebih pandai ni, anta mesej pulak kat awak . .
[adeh, tah pape suda aku nie meyhh]

ha, another thing yang mengejutkan saya . .
awak mintak link blog saya ni pulak . .
bukan ke awak yang kata awak tak berminat pown nak baca . .
so, awat pulak awak mintak meyh . .
hmmm, konpius suda saya di sini seyhhh~

saja wat post macam ni .
maaf kalau kalian yang membaca terasa geli geleman eyk .

Comments

Popular Posts