Last day with my Mr.Lappy . .



hmm, kejap jek da weekend balik kan . .
Angah pown da nak balik da sok pagi . .
and, Mr.Lappy pown terpaksa la berpisah ngan aku lagi . .
sedih sangat pown ta boleh aku ni kan . .
macam tak jumpa je agi, padahal bulan 9 amik balik gak . .
[dasar sengal, melayan perasaan...]

malam tadi kua pulak . .
bukan gie mana pown la, kua ngan angah aje . .
dia soh teman, gie isi minyak kereta and gie ATM BSN kt pekan . .
lama aku tak kua malam nie kan, means lebih kul 10 . .
kua malam pown gie pasar malam ngn mak aku je lahh, ngee~

lalala, haha, teringat pulak bunyi alarm Kak Ayien . .
guna lagu SS501 tu, rindu sangat meyhh~
1st experience belajar jauh from my family . .
well, aku tak pernah sekolah berasrama . . ^^
but, pengalaman mengajar aku, I gained a lot from there . .
pengalaman yang sangat istimewa dalam hidup aku . .
hopefully, kat UPM nanti, aku dapat lebih banyak pengalaman . . yang best, unique atau pelik, ngehngehngeh . . ;p

eyh, eyh, asal lak lari tajuk dah post aku nie . .
haih, tu lah dia, tah pape je da merepek tu . .
melalut sampai Johor lak uh, KMJ kan, ahah . .

sok menulis post guna pc balik .
papai Mr.Lappy sayang .

Comments

Popular Posts