I'm Gonna love this week ? ?

wuhuuuuu~
got my lappy back . .
[just for this week lah kan]
and I'm writing this entry using Mr.Lappy, ngeee~
Angah baru balik hari nie, cuti seminggu . .
so, memang terbaik la meyhh~
boleh gak dia tolong aku, uruskan sal kemasukan UPM tu nanti . .
yelah, dia kan lagi berpengalaman daripada aku . .
time dia nak daftar UiTM Penang dulu, sama je, lebih kurang . .

lepas Angah balik tadi, kitorang terus gerak balik kampung . .
parents aku nak settlekan sal hal rumah sewa kat sini . .
[means rumah yang kat Serting tu~]
sampai kampung, sekat kul 5 camtu la kowt . .
bab sampai jek, terus solat asar . .

hari nie pulak pasar malam, memang terbaik meyh~
makan pown sedap jek tadi . .
wan masak ikan masak lemak cili api . .
memang kaww lah dapat makan kan, sedappp !
lama ta makan masakan kampung@wan masak, ehehe . .


hah, ni la one thing yang aku tak suka . .
bau DURIAN ! !
pheeewww, sangat la wangi kan, sampai sakit hidung aku . .
haih, udah le musim durian sekarang ni kan . .
memang waktu yang paling tepat nak balik kampung . .
semerbak je bau dalam rumah ni dah . .
pening aku dibuatnya, hukhukhukkkk . . .

awak, awak terasa hati ye . .
maaf ye awak . .
saya terasa hati jugak ??
tapi saya tak gtau awak, maaf again . .

Comments

Popular Posts