Alahai rambut, ngapain kamu . . .

12:21 AM


lambat betol aku online ari nie, huhuhu . .
my mom wat assignment, lame seyh . . ;p

ahah, apehal pulak rambut tetibe nie kan . .
tade je tajuk tu, tade ape pon . . *janganlabegitu
takde la, main² jerp, hehehe . . ;p

hmm, nape pulak ngan rambut tu kan . .
nie masalah rambut aku yang cantik ni lah . .
errrr, tak payah pasan sangat kau ni . .

rambut aku makin hari makin banyak pulak dia gugur . .
nipis suda ni kat kepala . .
rasa cam bole botak tak lame lagi, ngeee~ *kuadahloghatden
apo lah kono eyh kau nie wei . .
den dah basuh, shampoo bagai, ta eh cukop laie . .
siap lotak conditioner kan kepas tu . .
apo lak masalah eh kau nak meninggalkan kulit palo tu . .
abih la telanjang deh kang . . *botaklahtu 

ayo aii, nak buek rawatan, awak bukan ado duit nie . . =='
poning se, poning, cano nak buek ni . .
den potong pendek laie kang, sayang pulak . .
matrik manghin, takdo masalah do kan, umah nie pulak . .
sapo yang specialist nie, help me . .

ceh, kureng sungguh aku nie . .
bercampur² dah bahasa aku guna, nie betol rojak, hee~

awak, terasa lama la tempoh kena denda.
settle je lah ye denda uh.
hihihi ><

You Might Also Like

7 comments

  1. same la kite... makin banyak rambut gugur nii :'( nak guna ape ekk? ishh tension sgt ke? huhu

    btw, suka gambar tu.. Yoon Sung!

    ReplyDelete
  2. @hudaa.udey : yeke hudaa ??
    tau tape, abes fikir da nak pakai ape..
    haih, yelah ni kot, hukhuk.. ;p

    yeah, City Hunter ><

    ReplyDelete
  3. Awak org negeri smbilan ke ?

    Minho :D

    ReplyDelete
  4. @super d0uble F :)
    : yeke, tension nieh...

    @K I E R A : yup, yup, yup ><

    ReplyDelete
  5. asal rmai wanita keguguran rambut ni...cuaca x..xpun syampoo yg xkena...hehehe pergilah Yu Nam hair care...

    ReplyDelete
  6. @Zulkarnain Musa : tatau la Zul =='
    sempat lagi tu ye.. ;p

    ReplyDelete