Hoping . .


Edit lagi blog aku nie, hehehe . .
baru aku perasan, banyak betol dashed kan kat blog aku . .
suka pulak aku dashed² nie, haha . .
 tatau la nape, kiut kot, bhahaha, sengal jerp . .

agakagak dapat ke aku raya ngan Dear, sempat tak eyk . .
aku pon masuk uni nanti awal, raya ke-8 camtu . .
bila balik umah, aku pon tatau lagi . .
mana nak raya ngan member² lagi . .
rasa macam tahun lepas jerp, sekejap sangat . .
awatlah cuti kejap benor nie, lame la sikit boleh . .

awak, baju raya warna ape tahun nie . . ?
hope same lagi la kan, weeee~ *gediksudahmari*
jumpa tak kita raya nanti eyk, awak balik 29hb . .
saya kat kampung da kot time tu, hmmmm . .

kawan², korang pulak ape macam ??
raya mana je, aku rindu kat korang nie . .
lame tak hangout same da, nanti lagi sudah . .
masing² dah bawak laluan sendiri, dekat takpe . .
ade yang ke selatan, timur, seberang laut pon ade . .
moga raya ni dapat kumpul ramai² tau, macam dulu² . .
sumpah aku rindu kat korang . . ><

miss you guys so much!
^^

Comments

Popular Posts