Tonight . .

hah, tak terasa masa berlalu, petang dah . .
hmmm, tak lama jek lagi nak berbuka . .
hikhik, Amal and ayah pown da siap gie bazar tadi . .

wahh, sumpah aku rindu member² matrik aku . .
time² macam nie, berduyun-duyun turun block gie bazar . .
penuh sesaklah, masing² nak beli juadah berbuka . .
aku punya menu wajib kalau berbuka dulu, wedges !
tak sah kalau takde, haha, sedap wookk~
kadang tu, gatal² beli lebih, sebab tanak makan yang lain . .

Ain, Lisa, Kak Ainn, Kak Teah, Kak Ayien, Kak Hanis, Al, Dya . .
haha, kadang² rasa macam aku nie rumate Ain pulak . .
apa² mesti kat bilik dia, meriah seyhh . .
ruang kat bilik dia besar, so, senang berbuka ramai² . .
then kongsi² makanan yang kitorang beli tu, perghhh~
tak terasa jauh daripada family kowt . .
hahh, kengan yang takan aku lupa meyhh . .

hah, nak dekat kul 7 nie, aku pown mau get ready . .
1st Ramadhan kat rumah pulak kali nie kan, ngan family . .
except for Angah, dia kat uni dia lah . . ^^
one down, 29 more to go, weeeee~ !


camat berbuka semua .
ntar malam aku update lagi .

Comments

Popular Posts